لباس فصلی برای کودک خود را بهتر بشناسید

شما که فرشته کوچکی در خانه دارید و همواره تلاش دارید تا بهترین لباس‌ها را برای او تهیه کنید، در خرید لباس فصلی کودکانه به چه نکته‌هایی توجه می‌کنید؟ راحتی کودک و هماهنگی فصلی آن، یا مطابق با مد روز بودن لباس؟

بر کسی پوشیده نیست که مادرها و پدرها همیشه دوست دارند شیک‌ترین و به‌روزترین لباس فصلی کودکانه را برای عزیزان خود تهیه کنند، اما چه باید کرد تا لباس کودک شما متناسب با فصل، همراه با مد روز، و مهم‌تر از همه سازگار با بدن لطیف کودک شما باشد؟ با ما در فروشگاه اینترنتی لباس بچه گانه پیانو همراه باشید تا ویژگی‌های لباس فصلی کودکان و بهترین نمونه‌های آنها را بررسی کنیم.

لباس فصلی کودکانه بهاری

ویژگی فصل بهار در بسیاری از مناطق ایران تغییر دما و بارش‌های گاه‌وبیگاه است. در بهار گاهی هوا سرد و گاهی گرم است، پس بهترین لباس بهاری بچه گانه در کنار جنس لطیف آن، می‌تواند چندلایه بودن لباس باشد. لباس‌هایی که از بلوز یا تی‌شرت، و ژاکت یا سوئیشرت روی آن تشکیل شده و این امکان را به شما می‌دهد تا در زمان لازم، لباس کودک را به‌طور کامل به او بپوشانید، یا ژاکت و سوئیشرت رویی را از تن کودکتان درآورید.

لباس فصل بهار کودک

گوناگونی لباس بچه گانه دخترانه بهاری بیشتر از لباس بهاره پسرهاست و فروشگاه لباس بچه گانه پیانو بهترین آنها را در اختیار شما قرار می‌دهد. لباس بهاره پسرانه تنوع کمتری دارد، اما ما بهترین آنها را هم برای شما فراهم کرده‌ایم.

انواع لباس بهاره دخترانه

سارافون از بهترین نمونه‌های لباس بهاره دخترانه است. سارافون بهاره کمی ضخیم است و می‌توانید زیر آن بلوز یا تیشرتی تن کودک خود کنید یا زمان سرد شدن هوا ژاکتی به او بپوشانید.

پیراهن بهاره‌ کمی از پیراهن‌های تابستانی گرم‌تر و ضخیم‌تر است و همراه کردن آن با جوراب شلواری مناسب فصل، بدن پرنسس شما را گرم نگه می‌دارد.

بلوز و دامن، تی‌شرت و شلوار بهاره و کلاه یا کاپشن کلاه‌دار هم قسمتی دیگر از لباس بهاره دختر کوچولوی شماست.

انواع لباس بهاره پسرانه

تی‌شرت و شلوار بهاره را هم در خانه و هم بیرون از خانه می‌توانید به پسر کوچولوی خود بپوشانید.

کاپشن و شلوار جین بهاره انتخابی است که با استفاده از آن می‌توانید تیپی اسپرت برای شاهزاده خود تدارک ببینید و البته در فصل پائیز هم دوباره از آن استفاده کنید.

پلیور سبک، کلاه، و کاپشن کلاه‌دار هم از پوشاک ضروری این فصل برای پسر کوچولوی شماست.

لباس فصلی کودکانه تابستانی

بهترین ویژگی لباس تابستانی بچه گانه سبک، نازک، و راحت بودن آن است؛ لباس‌های نخی که امکان تبادل هوا و تنفس به بدن کودک دلبند شما می‌دهد و از عرق‌سوز شدن بدن او جلوگیری می‌کند. استفاده از کلاه و عینک آفتابی هم کامل کننده تیپ تابستانی کودک شماست.

لباس فصل تابستان کودک

مهم‌ترین ویژگی پوشاک تابستانی دخترانه در کنار نخی بودن، آزاد و راحت بودن آن است. لباس بچه گانه پسرانه تابستانی هم باید نخی، خنک و راحت باشد و بدن پسر کوچولوی شما را در گرمای هوا آزرده نکند.

انواع پوشاک تابستانی دخترانه

تاپ و شلوارک یا تاپ و دامن نخی که بدن فرشته کوچک شما را خنک نگه می‌دارد.

سارافون تابستانی یا ساحلی آزاد نه‌تنها زیبایی پرنسس شما را چندبرابر می‌کند، بلکه بدن او را هم از گرمای هوا در امان نگه می‌دارد.

پیراهن نخی، و بلوز و شلوار نخی هم بهترین انتخاب برای پرنسس شما در گرمای تابستان است.

انواع پوشاک تابستانی پسرانه

تاپ و شلوارک اسپرت ورزشی پوششی زیبا برای خانه و بیرون شاهزاده شماست.

تی شرت آستین حلقه و شلوارک هم بدن کودک شما را از گرمای هوا دور نگه می‌دارد.

بلوز و شلوار نخی را هم می‌توانید در خانه و مهمانی به پسر کوچولوی خود بپوشانید.

لباس فصلی کودکانه پائیزی

ویژگی‌های لباس پاییزه کودکانه شبیه لباس بهاری آنهاست. پارچه لباس پائیزه باید گرمای بدن کودک شما را حفظ کند، اما چون سرمای هوا هنوز به اندازه فصل زمستان نیست، استفاده از سوئیشرت، ژاکت، و جلیقه‌ای که روی بلوز یا تی‌شرت کودک پوشانده شود، ضروری است. کاپشن کلاه‌دار هم انتخاب خوبی برای روزهای بارانی است. البته در خرید لباس پاییزه کودکانه برای دختر و پسر دلبندتان کفش مناسب و چتر را هم فراموش نکنید.

لباس فصل پاییز کودک

انواع لباس پاییزی دخترانه

جین و کتانی ساقدار پوشش زیبایی برای مهمانی و بیرون پرنسس شماست.

بلوز بافتنی هم کم‌کم باید به لباس دختر دلبند شما اضافه شود.

البته خرید تونیک پائیزه، سارافون، سوئیشرت، و کاپشن مناسب را هم فراموش نکنید.

انواع لباس پاییزی پسرانه

جلیقه و بلوز آستین‌دار انتخاب خوبی برای فصل پائیز است.

پولیور بافتنی را هم باید به پوشش پاییزه شاهزاده خود اضافه کنید.

تی شرت یقه‌دار، سوئیشرت، و کاپشن کلاه‌دار هم برای پسر کوچولوی شما ضروری است. البته دستمال گردن هم تیپ شاهزاده شما را دیدنی می‌کند.

لباس فصلی کودکانه زمستانی

بدیهی است لباس زمستانی کودکانه باید از پارچه‌های گرم و پوشاننده تهیه شده باشد، چراکه گرم نگه داشتن بدن کودکان در فصل زمستان مهم‌ترین عامل حفظ سلامتی آنهاست. در زمستان تفاوت مهمی در پوشش کودکان در بیرون و داخل خانه است که توجه به آن مانع سرما خوردن و بیماری کودک شما می‌شود. لباس زمستانی کودکانه برای بیرون از خانه باید گرم باشد و همه بدن او را بپوشاند، اما بهتر است لباس خانه و حتی داخل خودرو کودک با لباس بیرون او متفاوت باشد. توجه داشته باشید که برای بیرون بردن نوزادان در فصل زمستان می‌توانید آنها را با پتوی مخصوص نوزاد بپوشانید.

لباس فصل زمستان کودک

انواع پوشاک زمستانی دخترانه

شنل زمستانه از زیباترین لباس‌های زمستانی دخترانه است که تنوعی هم در پوشش او ایجاد می‌کند.

سوئیشرت و شلوار مناسب خانه و مهمانی کودک شماست.

جوراب شلواری ضخیم، پالتو، شال گردن، کلاه، و دستکش هم از پوشاک ضروری فصل زمستان دختر کوچولوی شماست، و البته چکمه هم تیپ زمستانی پرنسس شما را کامل می‌کند.

انواع پوشاک زمستانی پسرانه

کاپشن کلاه‌دار که از ضروریات لباس زمستانی کودک شماست.

کت و پلیور بدن پسرک شما را گرم نگه می‌دارد و درخشش او را بیشتر می‌کند.

کلاه، دستکش، شال گردن، و کفش زمستانی هم پوشش پسر دلبند شما را کامل می‌کند.

خرید اینترنتی لباس فصلی کودکانه

فرقی نمی‌کند برای چه فصلی دنبال لباس برای کودکتان می‌گردید، چراکه نیازی نیست برای خرید لباس فصلی کودک خود در بازارهای شهر به گشت‌وگذار بپردازید. امروزه خرید اینترنتی لباس کودک پوشاک مورد نظر شما را در کمترین زمان ممکن به دست شما می‌رساند، و فروشگاه اینترنتی لباس بچه گانه پیانو به همین منظور همراه شماست.

پایان سخن

و اما یک ویژگی کلی که لباس کودکانه هر فصلی که در تماس مستقیم با بدن کودک شماست باید داشته باشد، جنس طبیعی آن است. نکته دوم قابل شست‌وشو بودن لباس کودک است. مورد بعدی رنگ لباس کودک است و نکته‌ای که در رنگ لباس کودک باید به آن توجه شود این است که کودکان با رنگ‌های شاد ارتباط برقرار می‌کنند و رنگ لباس هر فصل آنها بهتر است زنده و شاد باشد. ما نیز در فروشگاه لباس بچه گانه پیانو همه این موارد را در نظر داشته‌ایم و آنچه را که سازگار با بدن لطیف کودک شماست را برای هر فصلی برای او آماده کرده‌ایم.